Thursday 7 January 2010

Aku punya suka la

dah ramai dah jadi macam ni. memang kadang kadang kita dalam tidak sedar memhidap penyakit yang semakin merebak pantas ini. simptom (ya,aku pelik jugak ejaan simptom). ok dah. simptom penyakit ini tak banyak. memang senang nak tahu kalau diri dah terkena penyakit ni.
  • kalau pergi mana mana tempat yang popular, as in tempat tarikan pelancong (wah ,ayat...pelancong kann),or lebih teruk lagi tempat biasa yang tidak ada makna sentimental(sentimental value), gambar kita melompat sambil buat muka cool habis mesti ada. YA. GAMBAR LOMPAT.
bukan lompat parti ya. jauh bunyi menyimpang. penyakit misteri ini adalah ambil gambar mesti nak lompat jugak. lantaklah orang nak tengok ke,nak gelak ke. janji aku lompat,aku rasa best. sebab trend ni bukan baru start ye, sejak zaman The Beatles lagi. tak percaya?












ya. kalau google lagi cover album the beatles,memang ada cover yang macam ini. so sebenarnya tak ada masalah pon. cuma aku kadang kadang nak tau jugak kenapa perlu lompat?
sebab aku pun suka gambar lompat lompat! (bunyi macam #$&*# okay) haha

No comments:

Post a Comment