Thursday 14 January 2010

aku addicted. tidak mampu lagi.

wah tajuk entri. manglish. bangga jadi rakyat malaysia.
tak,actually aku addicted tengok series/drama semenjak dua menjak ni. dah tahap gaban dah kemaruk tengok tv series ni.
dalam 4,5 hari je,aku dah abihkan 3 season dexter. bkn season 3, tapi 3 season ok. di selang seli dengan siri komedi the big bang theory, two and a half man, better off ted.
korang tengok tak cite ni? boleh dikatakan hebat jugak drama ni.
hari keenam, sudah mencapai episod 7 season 4,terhenti sekejap tengok drama,sebab ade problem sket nak booking tiket flight. hampir setel problem di situ.

ok,list drama/siri dan etc yang aku tengok/layan.mari kita tengok apa kata survey! saya putar halimmmmm!! wang besar wang besar!!
  1. american chopper ( tapi torrent untuk season baru tak jumpa pon)
  2. better off ted
  3. bored to death ( ya,bila bosan,tengok cite ni)
  4. CHUCK (terbaik)
  5. cougar town (jiwa kacau)
  6. deadliest catch ( ya,boleh tangkap ketam lepas grad nanti)
  7. DEXTER
  8. gossip girl (howt!)
  9. mythbusters (b0leh ambik idea nak buat assignment nanti)
  10. PRISON BREAK (mana tau aku masuk penjara nanti)
  11. top gear
  12. THE BIG BANG THEORY (buzzinga!)
  13. two and a half men
hidup lebih mudah apabila senarai mengikut alphabet.

4 comments:

  1. kau boleh kawen dowh dgn tv. hahahaha. gossip girl? serious? eww. haha

    ReplyDelete
  2. weh ko x usha how i met your mother ke? itu lagi boleh buat jiwa kacau. haha. chuck terbaik gile kn? aku sangap gile tunggu season baru start. haha

    ReplyDelete
  3. gossip girl ew? sarahhh...ew sarah..haha
    chuck da start kan gokun,da episode 3 da..aku tgk gak how i met ur mother tu..tp blom addicted lg..tak sampai seru lg..

    ReplyDelete
  4. daaahhh.. mantap gila chuck skrg weh! haha. aku kasi seru aa dkt kau tgkla how i met your mother tu. mantap aa. kalau kau free bole nk marathon dr season 1. haha

    ReplyDelete