Tuesday 29 December 2009

Kasut Di Kepala

"Nasib aku kot."
"Timing tak kena."
"DIA tak ingin aku membazir duit rakyat sewenang wenangnya."

benda mcm ni la yang slalu hati kecil aku cakap. ( hati aku mmg kecil okkk,bahaha)
okay dah,tak lawak kan.
tp mmg ini terjadi bila dah pegi ke kedai kasut,dah jumpa kasut/boots yg bekenan(ke kedai kasut yang sama untuk kali ke 3,sebab nak survey),then bila nak try, ”これしかないですよ” translation - "saiz ini je ade, padan muka kau, awal awal datang xnak beli,nyusahkan orang pulak nak kene cari saiz die".
ok part yang last tu aku tokok tambah seniri.

tak ke aku frust menonggeng di luar kedai. malu la nk buat muka frust depan salesgirl yg cute tu.
cis,slalu mcm ni,ade je yang tak kena bila smangat nak membazir duit rakyat.


last last,terpaksa membeli belah di internet sahaja,mencari model kasut yang serupa. haha. mangat lebihh kannn.

keBushh ; time semangat nak pekena kari padu,kedai mapley tutup pulakkk.haish, ape la nasib aku.

No comments:

Post a Comment